فرماندار شهرستان رُشتخوار واقع در جنوب خراسان رضوی گفت:مشکلات زمین در این شهرستان برطرف شد و در هفته جاری برنامه‌ریزی برای قرعه‌کشی زمین‌ها نیز انجام می‌شود.

مشکل زمین مسکن ملی در شهر رُشتخوار خراسان رضوی برطرف شد

به گزارش قدس خراسان، حسین باهوش روز شنبه در نشست شورای اداری شهرستان رشتخوار افزود: همچنین به زودی بزرگترین طرح آب‌رسانی استان به طول۹۰ کیلومتر افتتاح می‌شود که البته حدود ۳۰ کیلومتر لوله دیگر نیز با پیگیری‌های انجام ‌شده برای طرح تعویض لوله‌های فرسوده این شهرستان دریافت شده‌ است.

وی دلیل تأخیر در افتتاح طرح آب بخش جنگل را تکمیل نبودن حوضچه‌های آب اعلام و اظهار کرد: این کار اکنون در دست اقدام است و به‌ زودی تکمیل خواهد شد.

فرماندار رُشتخوار با اشاره به این که دنبال آن هستیم تا مشکل بی‌آبی تمام روستاهای این شهرستان را برطرف سازیم گفت: نهضت آسفالت ریزی در روستاهای شهرستان ادامه دارد و همچنین نهضت ملی مسکن در روستاهای "براکو، کت، فتح‌آباد، دریز" و شهر جنگل در حال ساخت و در دست اقدام است.

باهوش افزود: مشکل استخر شنای شهرستان رشتخوار اشتباه در جانمایی بوده است که قبلا انجام‌ شده بود و اکنون در حال اصلاح است و در هفته دولت افتتاح خواهدشد.

وی در ادامه از انجام مراحل پایانی تکمیل بلوک یک ساختمان اداری رُشتخوار خبر داد و اضافه کرد: این طرح در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد و ۶ دستگاه اجرایی در این ساختمان مستقر خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.